onsdag 14 december 2011

Tavelfix.


Jag skulle ju visa er vårt tavelfix och piff. Men attans så svårt det är att fota posters i ramar. Allt återspeglas och det blir inget snyggt alls. Ni får nöja er med den halvkassa bilden på nya Irlandstavlan från Bold and noble. Urläcker i verkligheten och den har ett särskilt värde för oss med tanke på våran förkärlek till just Irland. Jack 001 har fått en ny ram och ny plats på ovanvåningen istället för att gömma sig i sovrummet. Han trivs bra kan jag säga.

15 kommentarer:

  1. Ja posters i ramar är hopplösa att fota-men den ser ändå riktigt snygg ut. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Fint! Älskar posters - men visst är det svårt att göra dem rättvisa på bild. Vad är det för TV-bänk ni har? Fin.

    SvaraRadera
  3. Fin fina tavlor!vet hur svårt det kan vara att få bra bilder när det bara speglar sig,men din abilder blev bra.Kram!

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Och ja, helt hopplöst att ta bilder ...

    SvaraRadera
  5. Jag ser att han trivs, fin blev han också i ramen :)

    SvaraRadera
  6. Så läcker Irlandstavlan är (eller ja det är i och för sig båda).
    Kikade på Bold and noble och såg att de har en på Nya Zeeland som vi är extra förtjusta i :) En sådan vill jag ha! Inga krångligheter att beställa därifrån?
    Kram

    SvaraRadera
  7. Snygga, det är fint med svart och vitt och jag gillar grafiskt :)

    Hoppas att du får en fin helg!

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera
  8. Åhå, helsingborg.. Då förstår jag att ni inte har någon snö, haha.

    Ha en skön kväll fining :)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Superfin tavla! Sitter och funderar på om jag ska fixa en canvastavla till lillebror i julklapp...
    Hrmm
    Kram på dig

    SvaraRadera
  10. väldigt fina! när jag läser din blogg längtar jag så efter att få flytta in i vårt nya hus och få inreda! :)

    SvaraRadera
  11. Riktigt snygg poster! Har hittat liknande i New york och Paris motiv men det hade varit trevligare att äga dem om jag besökt länderna först! :)

    Stackare som åkt på magsjukan! Hoppas ni får hålla er friska nu!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Ser riktigt snyggt och inspirerande ut. Är själv på jakt efter posters och söker all inspiration jag kan få! Kikar gärna in i din fina blogg fler gånger. // Jessika

    SvaraRadera